You know that love can do you like a shotgun



Brutal rubrik va? Precis de laddade orden jag satt och letade efter och fann dem i Stronger Than Jesus av A Camp. Klockan börjar snart närma sig 03.00 och jag sitter här i min ensamhet och småfjärtar lite till myslistan och byter ut många meningslösa hahaha-n till vännerna på chatten. Innan jag kryper till kojs ska jag dela med mig av en låt som är en ny konkurren till Alphaville - Forever Young och Cat Stevens - Wild Word (som är introlåtar till mitt liv), det är faktiskt en remix av den gosiga The River Flows In You. 3 minuter och 41 sekunder är ingenting så ge den en chans! Listen closly

//me by me

Kommentarer
Postat av: HANNAH

du har en så galet grym musiksmak du, finis!

2011-04-02 @ 09:07:33
URL: http://coffeeworld.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0