kompis det går bra nu





Det gör det alltid, men ni vet hur det är. Ibland är bara allt i världen vinklat från en och det flyter inte på som vanligt. Men det är härligt ändå, jag säger som vanligt - man måste känna botten för att förstå toppen. Men ni behöver inte oroa er för det är absolut inte så farligt, men det är så grymt mycket i skolan nu. Knappt fått någon sömn och pluggat från 9 to 5 (faktiskt sant!!) idag, man ska hinna träna, träffa vänner och leva.

Jag står också i ett vägsjäl över inrikningarna som vi ska välja inför 2an och 3an, på vår medieskola får vi välja 2 av 5 profiler och en av den ska vi läsa i tvåan och den andra i trean. Det står mellan, journalistik, foto och design. Jag ska följa hjärtat...t

Och ni behöver inte oroa er över videobloggarna, det kommer mer......
//bilderna är tagma av mamma när då hon och pappa var i staterna för någon vecka sedan, på the cheesecke factory. Det är dit jag reser varje kväll när jag kryper under täcket!

Kommentarer
Postat av: mia

himmelriket!

2011-04-07 @ 17:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0