It takes two to whisper quietly



God Damn I love beeing single... men visst saknar man någon att dra för gardinerna med, tända ett ljus mellan sig sittandes på mattan i sin egen resondoftande atmosfär. Jag vet var jag har honom, och han vet var han har mig. Han är längre och jag är kortare, och vi spelar Sunrise om, om och om igen. Sitter uppe en hel natt och väntar på något vackert, så vackert att man inte kan somna bort och riskera att missa det. En soluppgång i alla de nyanserna som på bilden ovan, att ens värld kan bli så liten när man sitter i ett litet rum och njuter av synen utanför fönstret, tillsammans. Men ändå så enorm, bakom soluppgångens färger döljer sig vår framtid.
Den är rosa, ljus och fluffig, precis som tonårskärlek

//ph n txt by me

Kommentarer
Postat av: Janette

Fan vad snygg!!!

2011-04-02 @ 16:39:31
Postat av: robin s

ähh som singel kan man ju mysa med tända ljus med olika people när man känner för de haha

2011-04-03 @ 15:10:02
Postat av: Hey

That's funny because it's true......

2011-04-03 @ 16:16:34
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0