Fuckyeah tattoos



Lördag. Im in love, jag sitter och scrollar upp och ner sida ut och sida in på weheartit.com som vanligt, det kliar i fingrarna. Jag vill gravera in något tjusigt på kroppen, vi får se vad jag bestämmer mig för bara. Jag har massa roliga idéer så jag får se vad det landar på, men sooner or later kommer jag att sitta där i stolen, nervig. Det finns så oändligt många vackra, själv vill jag börja med en text eller ett citat av något slag. Stilrent och snyggt.. can't wait!

//ph fr wehearit.com


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad snygg tatuering, precis lagom :)

Kan du inte ha en frågestund snart?

Kram

2011-04-02 @ 16:38:39
Postat av: HANNAH

åh, det passar dig att ha en sådär fint citat med sådär fantastiska ord och meningar som bara du kan komma på!

2011-04-02 @ 21:09:15
URL: http://coffeeworld.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0