324. The smell of fresh laundry



Nu glider jag mest runt hemma lite nonchalant i morgonrocken och ropar hej. Jag satt ett bra tag uppe på köksdisken med min fina i telefonen och övervakade min omelette. Den blev bra, och jag mår bra. Fortfarande lite pirrig i kroppen men det lägger väl sig snart... Vi har äntligen skurit ner på plugget i skolan och jag har faktiskt lyckats unna mig själv lite fritid såhär på kvällen. Idag åt jag min första Cheeseburgare på 2 hela år och imorgon ska jag fullborda milen som jag påbörjade igår. Jag, pappa och Alexander ska springa en halv mil 3ggr i veckan nu, det var som ett sign from above när vi sprang 3km på gymnastiken i fredags. Jag. Måste. Träna. På. Konditionen omg.

Jenny så något klokt idag som sammanfattade dagens funderingar. Att vara lycklig... Är att ha lust.
Är det inte så himla sant? Just nu sitter jag här i min lilla onsdagsbubbla och filosoferar, inte om stjärnor och planeter utan om sinnesstämning. Tonåringars sinnesstämning, sinnesstämning i största allmänhet. Nu när jag sitter här har jag så himla mycket lust. Jag är otroligt lycklig

(och nu i efterhand ser jag att jag skrivit Onsdag överallt. Jag ser detta som ett ypperligt tillfälle att bekräfta vilken virrig person jag är haha)

//ph by Mia

Kommentarer
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {anorexia nervosa}



det är alltså

tisdag idag !

:)

2011-04-12 @ 22:15:00
URL: http://byolsen.spotlife.se
Postat av: mia

guuuud vad fina bilder hurr hurr hurr (a)

2011-04-13 @ 12:30:04
URL: http://miajonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0