322. Beeing called beautiful


Dagen är tidig Söndag och klockan skenar ut på nattimmarna. John Mayer med sin sköna stämma är låg i högtalarna och mamma gick precis in till pappa. Vi började snacka om en sak, mycket prat led vidare till både det ena och det andra. Youth. Åren som vild ung och vågad, när hon med sån känsla berättar om alla galna nätter då hon dansade fossingarna av sig och... alla killar. Jag älskar när hon kommer till den biten då mamma och pappa möts, den oförnbudna kärleken och hur tryggt det var ändå. De såg på varandra och bara visste, på detdär alldeles speciella sättet, att det skulle bli de två. Inga telefoner, inget facebook, inga bloggar... inget komplicerat. De kröp överraskande in genom fönstret på natten och hoppades på det bästa, haha att morfar inte skulle stå med slagträt' i högsta dvs. Hon var så vacker min mamma, är och kommer alltid att vara. De såg på varandra och hon visste precis att det var han som skulle vara pappa till hennes barn. Jag älskar er mamma och pappa, ni är inte som någon annan i hela världen. Det är ni som alltid vill en väl i alla lägen, alltid älskar en och förstår en. Jag kan leta jorden runt och hitta många män och kvinnor, men en mamma och pappa finns det inte många av. Ni är mitt allt

//ph of me

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fint skrivet :)

2011-04-10 @ 15:20:40
Postat av: Hey

Tack du =)

2011-04-10 @ 19:00:01
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är otroligt duktig på att skriva, flicka lilla! :)

2011-04-10 @ 22:26:56
Postat av: Hey

Taaaack du! Värmer ska du veta :)

2011-04-11 @ 18:05:24
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0