319. Feeling the warmth of the sun on your skin



Det går bra nu, det rullar på. Söndagsaftonen är här och jag har faktikst lyckats få lite rosiga kinder efter dagen. Jag bara älskar min familj, vännerna och världen. Vackra universum och visst är det bara underbart att jag ska slita mig upp 05.30 imorgon? Jag är inte hög, jag är bara en go tonåring som njutit av solens strålar för första gången efter en lång tid. När jag  trippade upp till fönstret imorse var jag inte säker på om jag hallucinerade eller om det faktiskt var mamma som satt i solen och drack sitt morgonkaffe. Nu när våren är definitiv drar vi ut halva huset och renoverar och målar om, efter allt eldande i brasan och efter alla trillioners värmeljus under denna långa vinter är vår vita omgivning inte lika vit längre. Nu ska jag krypa ner hos lillasyster och somna till den gammal godingen TinTin, tusen kramar till er!

//Bilden har jag lånat från weheartit och den förmedlar i princip allt jag vill ha sagt. Värme!!

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

fin blogg :)

2011-04-11 @ 21:48:12
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0