296. The feeling after finishing an oral presentation



Ja det är verkligen sant, och jag är säker på att 80% av er misstolkade rubriken fel haha! Jag och Jenny har precis redovisat vår programidé på mediekunskapen. Vårt program heter California Gurls och handlar om mig Josefin (Kim Kimberly Spears) och Jenny (Alexander Smith). I vårt program får du följa våra liv från att ha vuxit upp på två olika förhållande i Sverige, starting from zero got nothing to lose. Vi mötte sedan varandra och var oskiljaktiga från första stund. Redovisningen blev så grymt rolig, det var något av det roligaste jag gjort verkligen! Vi kom in till CG med Katy P och vi gick verkligen in för rollen och klädde ut oss. Fun, fresh, fierce!

//pf by me

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Åh, önskar att jag var där!

2011-04-07 @ 15:06:37
URL: http://coffeeworld.spotlife.se
Postat av: ALEXÄNDRA SMITH

galet roligt hahahah grymma vi är babe

2011-04-07 @ 20:52:41
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0