Somebody eats for living..

..but Im living for eating

jesus christ vilken lång tisdag. just nu sitter jag på Mediekunskapen och har världstråkigt, vi håller på att redovisa våra partier, jag och Esther hade feministiskt iniativ. hur roligt låter inte det, ha ha? vi kom precis in efter 5-miters rasten och får strax sluta. efter skolan ska jag möta upp min underbara mormor och vi ska hitta på någonting och ta en mysig fika någonstans. dessutom måste jag berätta att jag och Jenny provade falafel för första gången idag, och det var så jäkla gott! Esther tipsade om det, så vi gick dit - jag, Jenny, Esther och Rebecca. kräsna men söta Rebecca tog pommes, fast det är ju inte helt fel det heller till lunch! :D

en annan favorit, kycklingkebab. mat är livet, aight?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0