Herregud vad mysigt

Just nu ligger jag i soffan med en stor kopp varm oboy och njuter av regnet med bästavän, onsdagen kan verkligen inte bli bättre! Idag har vi haft medieproduktion hela dagen, fram till 12 arbetade vi med Illustratior vilket drove me insane när Daniel gick igenom det nya. Men jag var nog inte den enda som slet av mig håret, jag är nämligen rätt envis och hatar när jag inte fattar. Efter lunch hade vi prov i Photoshop vilket gick snabbt och lätt, och efter det fick vi sluta. När jag kom till Höör gick jag till Ringsjöskolan (min gamla skola) och hälsade på lite gamla lärare som jag faktiskt saknat och mötte upp Mia som går där nu. Vi gick sedan till gymmet för att gå på Afro Power Dance and shaked some ass. Sedan drog vi hem till mig och vi satte på mysfaktorn big time. Vi har krupit upp i soffan med tänke och kuddar och njuter av höstmörkret. Jag älskar regn och åska, tända ljus och myspys. FRED UT

Idag körde jag med fri axel och 2 fina ringar från de förenta staterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0