Dark as soots ass



Gårdagen blev riktigt mysig. Först stack jag och Mia iväg till lite vänner och stannade där någon timme för titta på några filmer. När vi sedan var hemma igen sjönk vi ner i min underbara säng och satte på The Last Song. Men precis innan vi skulle sätta igång filmen blev allting plötsligt becksvart. Vi tittade ut på gatan och allt var lika mörkt som i sotarens röv. Jag, Mia och pappa tog vars ett ljus och ställde oss ute på gatan för att titta på stjärnorna, det var jätteklart och himlen var otroligt vacker.

Sedan när vi kom in igen såg vi att batteriet på Mias dator var slut (filmen låg på datorn). Då levererar Mia dagens sköna: Men det är lugnt, jag tog med mig strömsladden!

Men strax därefter återvände strömmen och vi kunde se på filmen. Jag är ju den mjukis jag är, tårarna snålade jag definitivt inte med under de känsliga delarn. FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0