CAUTION!



ja herregud vart ska jag nu börja, dagen har ju inte varit på min sida precis. för det första vaknade jag upp 10 minuter efter att min buss hade gått, hur great som helst. jag hann varken duscha eller någonting, jag fick dra på mig närmaste tygstycke och slänga i mig lite flingor. pappa körde mig till stationen, men härligt nog rullade tåget precis framför fötterna på mig. såja, plan b. pappa körde mig till enda till Lund vilket var helt underbart, sedan slog jag mig ner på Espressohouse och lugnade ner mig med en chailatte. mums!

dessutom hade jag dubbelful-dag idag. det är något som många tjejer med långt hår känner igen sig i, och har samma jäkla problem. jag själv, som tjej med långt hår duschar håret vartannandag för att det inte ska slita så mycket, så den andra dagen har jag en så kallad fuldag. och idag hade jag ju dubbel-fuldag, så det gjorde inte min dag mycket bättre haha. när jag berättade om det i skolan höll alla tjejer med, ni är lyckligt lottade killar.

just det, vi spelade bowling idag med klassen i Malmö! det var faktiskt roligt när vi kommit igång. nu ska jag ta något och äta och lägga mig och koppla av i soffan. ikväll myser jag bara, jag ska försöka att inte komma i säng så sent ikväll haha...


Kommentarer
Postat av: maddääh

haha aw =)

min dag har heller inte varit den bästa sötis,så du är inte ensam!

jag älskar dig <33

2010-09-06 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0