Att sväva på moln

Heeey. Dagen har varit otroligt skön, Mia och jag vaknade upp hos mig imorse av att det luktade frallor. Eller jag vaknade egentligen inte av att det luktade frallor, jag vaknade av att Mia låg snarkande bredvid mig, med gumpen i vädret och sen kan ni nog förstå vad som hände, it just blew me away.

Jag och Mia stack till gymmet en runda, sedan hämtade Laila oss och vi stack och handlade. När vi kom hem till Mi:isen började vi laga middag. Vi tog det bara lugnt framför tvn med filtar och mys tills pappa hämtade mig. Nu sitter jag här med iPhonen ikopplad i datorn utan framgång. Imorgon är det ny vecka, upp tidigt som satan och in i rutinerna. Jag upptäckte precis att min älskling har blogg........... mums

amelia.se/blogg/maria-montazami


Kommentarer
Postat av: mia

love is in the air baby ;)

2010-09-27 @ 01:51:25
URL: http://miajonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0