Vild och galen

Hej alla tisdagsmysare. Herregud, det var länge sen det kändes så skönt och avslappnande att efter en lång och sleden dag äntligen vara hemma. Men vädret har varit riktigt underbar bortsett från de isiga vindarna, men lite kyla har ingen dött av. Efter skolan stack jag och mötte upp Mi:isen, underbar som hon är hade hon tagit med fika till en döhungrig och irriterad liten Josse. Du vet hur du ska få mig att må som bäst. Vi drog sedan vidare till gymmet där Core-passet började om 5 minuter, så det var snabbt upp och byta om och sedan var vi fit for fight! Det var första gången jag och Mia provade på Core, och det var faktiskt riktigt roligt och framför allt skönt!

Jag kom i princip hem precis, så jag har bara hunnit äta och duscha. Nu ska jag slänga mig i soffan med la familia och titta på Sverige - Holland matchen. Ni får ha en mysig onsdagskväll allihop,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0