Jag tog en kula för dig

Hej alla mina små höstlovsmysare. Mitt höstlov började ju igår till skillnad från er andra eftersom jag har studiedag, vilket innebar att jag fick en otroligt härlig sovmorgon följande av en soft dag hemma i ledighet idag. Just nu sitter jag med en mätt liten mage och mumsar på en burk Ben n Jerry, man kan definitivt aldrig bli för mätt för mina favoritkillar! I väntan på att Idolreusultatet ska komma kollar jag på Kenza och Tyra show som jag somnade ifrån igår. Påtal om igår, jag somnade så extremt tidigt fastän att jag hade sovmorgon idag, och sov bort halva dagen idag. Fick det till en 18 timmar i stäck när jag räknade, hur underbart som helst verkligen. Låg och drog mig i ca 3 timmar i sängen också haha, så det var i princip mörkt igen när jag kom upp. Jag har då bara duschat, ätit tacos med familjen och myst idag. Lav it

Nu ska jag kila ut i soffan och mysa med mamma och pappa,  ha en härlig fredagskväll!
Förresten, vinner inte Jay eller Olle ger jag upp idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0