Summerbreeze

Just nu sitter jag på Medieproduktionen och drömmer mig bort med Joe Brooks i lurarna och önskade att jag satt på en bänk någonstans i LA och blickade ut över en fantastisk solnedgång och mitt skinn njuter av kvällens behagliga 25. Kanske delar jag en glass med Taylor Hotness Lautner, eller väntar jag på att min väninna Miley Cyrus ska plocka upp mig i sin baby-blå Bentley för en utekväll i LAs downtown. Det är härligt med drömmar för man kan forma dem hur man vill, dock sitter jag fortfarande nersjunken här på kontorsstolen och började precis nedräkningen av den långa eftermiddagslektionen. Maten var inte speciellt god, men jag njuter nästan fortfarande av de varma ostbullarna som fick bli min frulle imorse. Efter skolan sticker jag hem till min lilla fillur Mia och runt halv 19 släpper vi loss på ett Afro Power Dance - pass. Ikväll ska jag och Alle pyssla med den nya designen, spännande!





:Wehaertit.com


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ååh, vill oxå till LA!

2010-10-20 @ 20:40:55
Postat av: Josefin Hey

Du har ju varit där din lyllos! :*

2010-10-20 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0