Relax, relax never stop relax

Hey friends, hoppas att dagen har gått väl. Min tisdag har varit lång och med en grym försovning imorse var jag inte så taggad inför 4 långa lektioner. Men jag är ju ståljosse, hon som klarar det mesta. Det var inte mycket att be för, jag fick helt enkelt prioritera de 10 minuterna jag hade imorse väl, vilket gjorde att min frukost fick bli 2 ostfrallor och apelsin-drickyoghurt från ica. Efter den lilla kicken var jag igång igen.

Efter skolan drog jag hem, och det har bara varit en sån ''vanlig'' dag. Jag kom hem, tittade lite på tv och drack varm oboy och jag laddade upp med mackor att på kalasa med. Jag har ganska mycket plugg just nu, så det är väl det som ligger först på planeringen denna kvällen. Jag vill ha helg, höstlov, vinterlov, Christmas eve, myskvällar i det oändliga, sprakande brasa, gnistrande stearinljus överallt, varm oboy med små mashmallows, stora duntäcken, rutiga och lite småtöntiga pyjamasar att mysa i, ben n jerry, nybakade lussekatter och glögg, Carolas hemska julskiva i bakgrunden, 2 meter snö och någon som värmer mig fullständigt.

Teenage beds are only for tears, hurt and kissing.
Ett brilliant citat jag tog från finisen Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0