Laugh without control

Hej alla mina käringar! Helgen har verkligen varit himla mysig och feztlig på samma gång. Jag spenderade fredag med Mia, vi stack först upp på Geromar där det skulle förberedas massa inför Grazzhopper Partyt som skulle dra igång på lördag. Resten av kvällen bara njöt vi, åt gott, ben and jerry med sin phish food höll oss även sällskap under vårt High School Musical maraton. Självfallet satt vi fastklistrade på rutan när det var Idol, det var supermånga bra framförande, men det finns inte en tanke på att jag skulle rösta på någon annan än Olle!

Dagen därpå blev det en lördag och vi tog det mest lugnt fram till klockan halv 6 då Grevinnan kom hit, då vi mättade våra magar med tacos innan festen. Det blev en jäkligt lyckad kväll, mycket härligt folk, bra musik och goda grazzhoppers såklart, hehe. Nu sitter jag här i soffan och sneglar ut i det fina vädret, kanske ska snöra på mig mina favoritconverse och traska en runda? Nej justdet det kan jag ju inte, dom är ju stulna!

I feel so damn guilty just nu.. Måste ta tag i kragen och läsa American Psycho som ska vara färdigläst på tisdag. Lucky me som har 300 sidor kvar, jag får sätta mig och kalasa med den ikväll. Imorgon drar en ny vecka igång, en vecka närmare lov!

Haha, se vilka små töser som har haft min dator när jag inte varit hemma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skrev för ett tag sen (rätt länge sen!) att lisa ohlsson (lisas place) skulle gå på samma skola som dig. jag ville bara veta om du har snackat med henne någon gång? är ni vänner? :)

2010-10-17 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0