Ni är alla små krösusar

Hej mina guldklimpar! Nu har jag lagt upp en plan hur jag ska kunna hinna med mitt liv. Eftersom jag är en jäkla dumbass och planerar lika bra som en gräsklippare så ska jag ladda upp med oändligt mycket kaffe och läsa mig igenom natten. Jag har 300 sidor kvar på den satans boken.. har ni hört om han som kan läsa 2 sidor samtidigt? Genomsjukt

Nu ska jag ta på mig min randiga pyjmas och linda in mina frusna fossingar i alla filtar jag kan komma över. Hoppas ni kommer att sova gott, något jag inte kommer att göra förrens om några timmar. Puss och hej, leverpastej. Och du grevinnan, om du ser detta - Du sviker inte Thai imorgon till lunch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0