Här är mitt liv

Hej mina käraste. Just nu ligger jag inne med ett lugnt lördagsmys med familjen och tittar på morre och moffe som är på tv (i publiken, här är ditt liv på ettan). Härligt att höra att mormor har roligt iaf, dom är så söta. Helgen är och kommer att bli riktigt chill, igår var det fredag och då blev det idolkväll med en fin filur. Idag hade vi bara ledigt hela familjen så vi sov länge tills vi orkade oss upp att göra en mysig lördagsfrukost. Efter att jag duschat och fräschat till mig drog jag och pappa och handlade till ikväll och tittade på fotboll i Höör. Jag och pappi lagade mat och sen har vi bara slappat hela kvällen, efter att jag och pappa stått ute och frusit på fotbollen i 90 minuter var vi helt genomfrusna, så nu brinner brasan så fint och vi börjar båda tina till.

Här kommer lite bilder från dagen,

Jag och pappa påväg till fotbollen, upp och ner - ner och upp



Sedan stack vi till citygross och handlade. De tar EI femtioöringar



Innan vi tog tummen loss att göra mat, kröp jag upp i soffan med filtar och satte på en go film.



Jag började med maten, det stod Pasta Carbonara på menyn



Sen kom pappa och hjälpte till. Vuxenpoäng till mig som tog iniativet och började, hehe


Kommentarer
Postat av: Marie

jag verkligen älskar din blogg! ^^ Kan inte du snälla lägga in bilder på ditt rum? :)

2010-10-02 @ 22:24:48
Postat av: Josefin Hey

Aw tack så mycket! Jo det ska jag nog kunna klämma in någongång snart =D

2010-10-02 @ 22:52:27
Postat av: rebecca

sv: hejjjj gullet, du kan va söt :*

eller hur, håller med dig! Sjuuuukt kallt var det, och dum som man är tog man varken vantar eller mössa :( Nu är det fanimej vinte, uschhhhhh!

i ♥ U !!

2010-10-03 @ 09:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0