Romantiska stilmöbler

Godkväll allihop! Det har trillat in lite frågor på senaste tiden som jag tänkte reda ut. Om ni tittar i kommentarsfältet i inlägget ''2000 farenheit'' får ni svar på frågorna ''vilket smink använder du ? Och plattar du ditt hår eller är det så platt av sig själv?''. Andra frågan var angående mitt rum, om jag kunde slänga upp en bild snart igen. Självklart ska jag försöka klämma in det så snart så möjligt. Sista frågan handlade om Geromar och vad det är.

Jag skriver ju ofta att jag är på Geromar och hjälper till där eller liknande. Geromar AB ägs av mina föräldrar och är ett företag som säljer stilmöbler i Gustaviansk stil. Möblerna klassas som ''romantiska'' och är otroligt vackra. Mina föräldrar är ett otroligt bra dream-team om man säger så, pappa håller i försäljningen som han älskar, och mamma får ängna sig åt inredningen vilket är hennes absoulta dröm. Jag brukar sticka dit efter skolan och hjäpa till med att bl.a. prismärka eller bara traska runt och se söt ut och prata lite med kunder. Idag var där ett par från Tyskland, gissa vem som fick aggera tolk?

Jag tog lite bilder med luren idag så ni kan bilda er en uppfattning om hur möblerna ser ut. För er som vill läsa mer kan gå in på geromar.se och kika vidare. För er som kanske inte är så intresserade av att läsa om möblerna kan ändå ägna en minut så kan pappa berätta för er. Sevärt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0