Living on a prayer

Nej så illa är det faktiskt inte, men jag känner att jag är inte i min vanliga balans just nu. Jag pluggar alldelles för mycket om kvällarna då jag egentligen borde prioritera mystiden med familjen. Dessutom ser både min garderob och mitt rum i allmänhet förjäkligt och stökigt ut. Jag försover mig i princip varje morgon för att jag sover så lite vilket betyder att jag missar frukosten osv osv. Men på söndag ska jag ta tag i livet och ställa allt till rätta, röja upp i garderoben och på rummet, plugga av mig allt och lägga mig tidigt. Sounds too good to be true, doesn't it? Men jag är ju ståljosse så det blir en enkel match. Imorgon beger jag mig till Salong Saga runt 1, gymmet efter och sedan plugg. Jag suktar efter helg och lov så oerhört mycket, i helgen ska jag också bara leva och framför allt - mysa.

Hoppas att ni har haft en bra dag idag allihop!
Jag ska försöka leva efter denna meningen: Idag är det den bästa dagen i mitt liv, och imorgon blir det ännu bättre. Bilden nedan är från skolan imorse, efter att ha missat frukosten hemma, trängts med 384837582 passagerare på tåget eftersom skånetrafiken verkligen njuter av när de bara har ett tågsett, satt jag och Rebecca äntligen i skolan och läste Skånskan samtidigt som vi njöt av varma ostfrallor precis uttagana ur ugnen på ICA, livskvalité!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0