Justin Nozuka keeps me awake

Jag måste påminna mig oftare om att idag är det den bästa dagen i mitt liv och imorgon blir det ännu bättre, jag får inte låta det tråkiga vädret sänka mig nu. Nu ska jag tända ett ljus och sätta på mig mina nya Skull Canys som jag fyller ut med Justin Nozukas mysiga röst, och snegla på mina nya, fina, vita converse. Och till den som snodde mina andra skor i skolan - behåll dem, men lova mig att gå runt med jäkligt bra samvete :D

Imorgon är det sista dagen innan lovet! Hur puligt som helst (jäkla ord som satt sig på hjärnan alltså..) Och just det - Idag är det den bästa dagen i mitt liv, och imorgon blir det ännu bättre!



Kommentarer
Postat av: Anonym

går du och lisa ohlsson på samma skola nu, och har du träffat henne? :)

2010-10-28 @ 18:35:28
Postat av: Josefin Hey

Lisa går inte på min skola längre för att hon bytade för ett tag sedan. Och ja jag har träffat henne, supersöt tjej :)

2010-10-28 @ 20:30:38
Postat av: Erika

Hej Fiffi :) Hoppas allt e bra med dig :) Tänkte höra med dig, Alle har tappat sin mobil.. och undrar om du har antingen Mickes eller Nisses telefonnummer så man kan få tag i honom? vore jättesnällt! Kramar!

2010-10-28 @ 20:40:04
Postat av: Joseifn Hey

Hej Ikis! Ja jag hörde att han gjorde det, så osis! Asså mamma o pappa är inte hemma, men kan man inte söka upp dem på Eniro? :* Kram <3

2010-10-31 @ 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0