Im trying grow a mustasch

Hej mina älsklingar! Nu är jag och mitt meterbreda leende hemma efter en underbar skoladag. Den gick ju extremt snabbt eftersom jag slutade halv 12, och imorse var det en helt underbar soluppgång som inte kunde hålla en enda kotte nere. Asså jag är på så himla bra humör idag, det är helt underbart när solen skiner och träden är i sina fina brandgula färger. Jag ska slänga i mig lite flingor nu sen ska jag faktiskt ta med min smällfeta lilla Lovis ut på en lång promenix i höstvädret, den leder förmodligen ner till bryggen där vi njuter en stund. Vi hörs senare,

Njut måndagen, njut av det fantastiska oktober-vädret!

Jag lyssnade på denna låten på väg hem från bussen. Allvaligt, jag var helt sprallig och kunde inte sluta sjunga högt och ljudligt där i min ensamhet. Camp Rock/Nick Jonas/Introducing me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0