Somliga ljus brinner aldrig ut

Jag vill bara förmedla några goda nyheter såhär i höstmörkret till er mina små finisar. Imorgon har jag Medieproduktion hela dagen och efter skolan blir det Afro Power dance som jag längtar efter! På torsdag sticker jag till Studio Saga och låter frisören gå loss på mitt hårsvall. I helgen har några dejter inbokade med några av mina favorittjejer, helgen lär bli grymt mysig! Det som mest kommer att kanske ''påverka'' er är väl att snart ska det ske lite förändringar på bloggen gällande designen! Har lite funderingar på hur jag vill ha det and im sure you'll like it jao.

Men en hemskt engelsk brytning ska jag go to bed och sleep as the king in the casle. Det finns inget mer lockande just nu än att gosa ner mig bland täcke och kuddar, so lets do.



:Weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0