Espressohouse med brudarna

Hej mina underbaringar. Denna skoldagen verkligen inte genomlidit - utan faktiskt njutit lite av, förvånandsvärt va? Först hade vi svenskaprov vilket säkert gick jättebra, sen hade vi mediekunskap då vi hade redovisningar med grupperna, men jag och mina tjejer slapp göra det idag så vi gör det imorgon ist. Sedan vad det tid att ta våra kurrande små magar och gå och käka lunch, det var faktiskt riktigt smarrigt! På matsedlen stod det ''kycklingsoppa, mjukt bröd och frukt'' men i själva verket var det ris och kycklinggryta, fast det var supergott så det gjorde ingenting. Igår hade vi köttbullar och makaroner, utan ketschup! Bud på att bojkotta vår sledna mattant!

Sen slutade vi efter maten så jag, Rebecca och Jenny till Espressohouse för att bara njutal, snacka och mysa. Hur härligt som helst verkligen! Fika på EH är man aldrig för mätt för. Sedan drog vi oss med tåget, (idag med skor) och sedan bussen hem till mig. Idag ska vi bara ta det lugnt och mysa, klockan 7 är det dags att dra till gymmet för ett Core-pass med Mi:isen, så Rebecca lägger sig i solariet medans vi tränar. Ikväll stannar Rebecca hos mig och imorgon är det skolfoto!

Nu har ni information så ni klarar er tills ikväll. Ha en härlig och framförallt solig torsdag!

Lägg märke till Rebeccas mobil i bakgrunden haha! Hon beställde en Sony ericsson Xperia häromdagen som kommer snart på posten, jag är inte alls avundssjuk. Inte över huvudtaget!


Kommentarer
Postat av: Anonym

raring, du e verkligen så SÅ fin :*

2010-10-15 @ 19:18:20
URL: http://beneni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0