Det är dags för fredagsmys!

Hej älsklingar, idag har jag verkligen kämpat som ett djur. Vet ni vad det första jag sa till mig själv var när jag vaknade imorse? Detta kommer att bli den bästa dagen i mitt liv. För när jag vaknade imorse kände jag mig så extremt tung i huvudet och var inte alls pepp inför skolan. Men jag hoppade upp och duschade kallt för att komma igång. Flera gånger under morgonen gick jag och övertalade migsjälv att det skulle bli en underbar dag, och vet ni vad? Det funkade verkligen. Jag fick en otroligt bra start på dagen, och jag har bara haft det extremt bra idag. Vännerna är bara för härliga och datorkunskapslektionen blev faktiskt rolig på något sätt. Första lektionen var vi på gymmet för första gången, jag tyckte det var jätteroligt att prova ett nytt gym faktiskt! Nu blir det bara mys hela helgen, först ut blir en idolkväll med tacos och en styck saknad Erika.

Ha en underbar fredagskväll - med extra mycket fredagsmys!
Denna låten spelade i lurarna påväg till skolan imorse, fick ett extremt olagligt sug efter mys


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får lägga upp bild så man får se din hår makeover =D <3

2010-10-23 @ 14:58:13
Postat av: Anonym

/ikis

2010-10-23 @ 14:58:49
Postat av: Josefin Hey

Hihi såg din kommentar nu, såg du hur det blev där uppe? :D <3

2010-10-23 @ 23:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0