Spänning i vardagen!

Äh det är verkligen inte sant asså, självaste fan rent ut sagt. En underbar dag var tvungen att få lite dramatik, det tackar vi någon okänd för. ''Lite spänning i vardagen'' som de i hiphip hade citerat. Vi hade medieproduktion hela dagen idag vilket var skönt eftersom jag blev helt färdig med prov-uppgifterna. Jag och tjejerna kommer att rula så extremt mycket imorgon på redovisningen, ni är bra ni! Tillbaka till dagen händelse. När skoldagen äntligen drog sig mot sitt slut skulle vi bara snöra på oss skorna och promentera mot tåget. Men mina skor var borta (på vår skola ställer vi av oss skorna i ''hallen'' på hyllorna innanför dörren. Mina fina, nya, vita converse hade visst fått fötter eller var det någon annan som kände att de behövde dem. Håll tummarna, snälla, för att dom återkommer till sin rätta ägare.

Tillbaka till det roliga, eftersom jag inte hade några skor fick jag gå på mina tunna, vita strumpor genom Lund till tåget och sedan när jag var i Höör promenerade jag enda hem till Mia. Jag kände mig lite som den sko-löse uteliggaren i Malmö som går skolös året runt! Herrejesus, jag hade hellre gett mina converse till honom än någon annan skulle snott dem.

Dagen gick snabbt, och efter skolan tassade jag hem till Mi:isen för att få lite käk i mig. Sedan knatade vi till gymmet för lite Afro Power - superhärligt!! Nu ska jag hoppa in i duschen och äta lite, sen ta på mig min nya pyjamas och krypa ner i min nybäddade älskling. Imorgon slutar jag halv 12.. Det förtjänar jag!


Kommentarer
Postat av: bajs

du har en kråka i näasan

2010-10-13 @ 22:55:30
Postat av: Josefin Hey

Haha Mia du är så jäkla härlig och glömmer alltid att ta bort så att jag ser din url-adress. Lavjo, du är en kråka mafakka

2010-10-13 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0