Dags att ställa om klockan!

Hej alla mina små söndagsfjärtar. Gårdagen i Huaröd blev riktigt rolig, god mat och många helgoa' människor. Jag sov hos Mi:isen inatt och efter nattamaten när vi kom hem somnade vi direkt på fläcken. Idag skulle jag egentligen spinna med 2 härliga brudar men jag var tvungen att passa lillasyrran idag eftersom mor och far jobbar. Jag och Sara passar även valparna, fast de är ju i och för sig inte så himla jobbiga om man säger så, mest öööversöta!

Såja, nu var det dags att ställa om klockan till vintertid. 1 timme fram, eller en timme bak? Ja jag har ju ett litet trixs hur jag ska komma ihåg det alla gånger. Inte den tråkiga med utemöblerna fram och tillbaka, detta är en ännu bättre. På våren innan valet tar partierna fram sina vallöften och på hösten efter valet tar de sedan tillbaka sina löften.. Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0