Theres a place in your heart

Varför har vi ett hjärta? Vad finns innuti våra hjärtan?
Läkarna kan lätt konstatera att inuti vårt organ som håller oss levande finns det blod, det leder iväg blodet på olika vägar ut i kroppen och består för övrigt av olika kammare kort och gott. Men låter det inte som en rätt tråkig förklaring?
Om jag hade varit lärare hade jag lärt eleverna ett och annat.

I mitt hjärta finns ett hjärterum där jag förvarar alla mina kära. Mitt hjärta håller mig levande pga allt vackert som finns därinne. De leder också mig på olika vägar här i livet, man ska ju följa sitt hjärta. Min dag har varit bra, en hygglig måndag. Jag kände för att skriva om mitt hjärta, från eller om kan man ju bestämma själv. Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen sen krypa ner i sängen och klicka igång en mysig film. Snipp snapp slut

Photos from weheartit.com

...Nu var sagan slut. Hade inte tackat nej till en godnattsaga av Ashton Cutcher i denna miljön!

Kommentarer
Postat av: Alle

Din nya banner är jättefin!

2010-11-23 @ 13:31:13
Postat av: hannah

tack men du är galet söt du! Och vilket fint inlägg, JA tack till Ashton i där i den sängen!

2010-11-23 @ 20:11:38
URL: http://coffeegirl.blogg.se/
Postat av: Josefin Hey

A: Tack Alle <3 Laddar du ner?



H: Taaack princess, haha du har så rätt!

2010-11-24 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0