They call me white Moses

Hej mina godingar! Min tisdag har varit grymt soft, bara tramsat runt hemma i min lilla bubbla. Josse kom hit en runda innan och hälsade på, har saknat dig grymt mycket. Vi laddade upp med mys vilket innebar bnj och Toy Story 3 på datorn. Kärlek.

Imorgon ska jag ta tummen ur gumpen och dra till gymmet, bnj har hållt mig uppehållen. Bra ursäkt va? Det blir ett core och ett spin-pass. Det blir skitbra. Just nu ligger jag i soffan och har precis kollat på en film med mamma och pappa som heter Nära Och Kära och käkat lite natta-tacos. Nu är jag mätt och glad igen, tar min runda mage och hoppar i säng. Jag har en tendens att vända på dygnen, igår somnade jag och Madde halv 6. Men det är lov, allting är tillåtet!


Kommentarer
Postat av: josefin

jag har saknat dig med , sjukt mycket ! puss <3

2010-11-02 @ 21:38:10
URL: http://josefinsauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0