Slow down u crazy child

Med en gammal goding av Vanessa Carlton vid namn A Thousand Miles (ja alla brudar där ute vet) i lurarna ligger en frusen liten jag i sängen med morgonrock och duntäcke samt massa ljus runtomkring mig. Min fredag har varit riktigt härlig och skolan gick relativt snabbt faktiskt. Efter tog jag och Rebecca våra gumpar och masade oss till Nova Lund för lite shopping. Vi fastnade i de sköna sofforna i 2 timmar innan vi började kika rundor, med wokad kycklingröra med ris i magen samt en kokos-smoothie var jag mer än väl förberedd för att leta upp en vinterjacka jag spanat in och jeans.

Lite success för jag hittade jeans, men jackan var dock utsåld. Men jag ger mig inte!


Kommentarer
Postat av: h

Så mysigt, naked juice bar in my heart (!!)

Hoppas du hittar jackan fining!

2010-11-27 @ 08:51:20
URL: http://coffeegirl.blogg.se/
Postat av: Josefin Hey

Ja naked juice bar är verkligen hur mysigt som helst! Cocoa dream makes my heart go... Tack gullet, ha en härlig helg! :*

2010-11-27 @ 15:59:21
URL: http://[email protected]
Postat av: marie

älskar bloggen din. Undrar vart du köpt din röda canada goose jacka och vad den kostade? hehe tack på förhand!

2010-11-27 @ 22:20:22
Postat av: Josefin Hey

Hej Marie! Min Canada Goose som jag hade förra året köpte jag av min kusin som hade köpt fel storlek på nätet =) kram

2010-11-27 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0