Friday, im in love with you

Jes så är det. Nu drar mitt fredagsmys igång efter en grymt fredag i skolan. Det var grymt härligt att vi bara hade teori på gympan idag, är vår lärare riktigt bra och intressant att lyssna på. Efter gympan hade vi medieproduktion resten av dagen, men det var en lätt match efter jag hade grymt roligt med tjejerna. Dock höll jag på att klösa sönder skärmen när vi gick igenom Flash (redigeringsprogram. Jag får magrutor så mycket jag har skrattat idag, och jag vill hälsa till min fru Rebecca o Grevinnan som är på Ullared, shoppa lugnt nu tjejer, saknade er idag i skolan!

Efter  att vi slutade idag stannade jag, Jenny och Esther kvar en stund eftersom det var lång tid till vår kollektivtrafik skulle ta oss hemmåt. Vi passade även på att krama honom när när vi sen skulle sticka, haha snacka om lärare i chocktillstånd. Skönt lärare....

Sen knatade jag och tjejerna till EH och tog mig en fredags-mocha frapino. Deserved it! Vi kämpade med bilden nedan, hot ass. Lav


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0