Det är du som är stjärnan

Hej mina underbaringar! Nu är det slutspurten av detta lovet, mitt livs 10: onde höstlov. Det har även varit mitt livs chillaste (kan man säga så?) höstlov. Igår hade jag bara myskväll med familjen och vi åt gott och sen slängde vi oss i soffan allihop med varsin bnj och kollade massa på en Two ½ Men avsnitt. Idag har jag bara varit med en vild lillasyster och tittat rundor efter snygga hörskläder på internet. Mor och far kom hem från jobbet runt 6 då vi började laga mat och mös. Morre o Moffe kom precis så vi ska njuta av kanelbullar nu och titta på Starke Man, tack för detta lovet!

Jag ser faktiskt fram emot skolan och träffa brudarna och dra igång med träningen ordentligt igen. Nu räknar vi ner till min födelsedag, jullovet, julafton, nyår och 1:a januari! Det ser riktigt lovande ut...

Till förrätt åt vi Mozzarella, tomat och oliver, Ciabattabröd och rocculasallad, mums!


 
Efter det hade pappa gjort en himmelsk korvstroganoff som det var bra med fart i...



... fast det kan aldrig bli för mycket för lite extra tabasco



Trots mätteheten.. Kan man aldrig, aldrig bli för mätt för mammas underverk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0