A thursday of realif

Hej vänner, jag har det bra fast har haft det kämpigt de senaste dagarna så har inte haft så mycket lust att blogga men nu är jag tillbaka!

Torsdagen har varit skön, har helt underbara människor runtomkring mig som gör min värld så mycket bättre. Jag tackar Erik enormt mycket, han var gullig och fixade en sovmorgon till mig imorse, en hel timme! Slapp åka bussen så tidigt som vanligt och åkte med han och hans pappa till stationen. 3 lektioner gick sen blev klockan kvart över 3 då det var dags att dra sig hemmåt. Men inte ännu, jag och Esther gick till Carlings och provade björngumpar till mössor och tramsade rundor. Vi tog oss en Frappino Mocha på Espressohouse för det var vi värda. Sen vägledde hon mig till bussen då jag skulle ta 5an ut mot Nova där jag mötte upp mamma, pappa och Alle som varit i Malmö på sjukhuset hela dagen. Med de glada beskeden de hade gick vi en runda och jag och Alle investerade i nya boots. (kommer bild i nästa inlägg). Vi blev båda grymt nöjda! Jag och mina trötta ben satte oss sedan ner på Smoothie-baren utanför Stadium och njöt av en Mango/banan/kokos-smoothie medans mamma, pappa och Alle kikade rundor. Kvällen ägnar jag åt halv 8 hos mig och fika med underbaringar.

Heavy becomes beavenly, framtiden ser ljus ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0