Super Sweet 16

hej älsklingar. klockan är snart 7 och pappa står vid grillen och det luktar enda in hit på mitt lilla rum. jag har legat och kollat på my super sweet 16 nu i två timmar, man blir ju nästan förbannad? vissa av dom som fyller år är bara så jäkla otacksamma. fast vissa är ju gulliga, och jag kan ju inte säga annat än att jag är riktigt äckligt avundssjuk. jag hade dock heller inte tackat nej till en mercedes benz i 16 års present ;) nu ska jag tvätta håret sen ska vi äta, årets första grillning! hihi

pussar & kramar eran josse

vad hade jag valt för bil till min super sweet 16..

helt klart en Cadillac Escalade Hybrid!

eller kolla in denna Q7an (!)

FAST denna Jaguaren XFR är också välkommen hem till vår uppfart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0