Somebody to love

hej älsklingar! jag har varit ganska off de senaste två dagarna. igår direkt efter skolan stack jag in till höör och stack hem till bff. vi kollade på mtv och chillade tills det var dags att träna. vi tog ett långt och härligt pass sen var det dags att sticka hem. måndagen, check. idag stack jag också in och tränade en stund, ska ju springa en mil imorgon i skolan så får se till att få upp löpningen haha. usch fy jag längtar verkligen inte tills imorgon. okej löpningen kanske inte är det jobbigaste men att det ska regan därimot, usch usch usch.

nu käkar jag och ska strax sätta på paranormal activity. vi hörs kanske ikväll eller imorgon,
pussar & kramar eran skoltrötta josse!

jag ingen motivation att skriva när det är sånthär tråkigt sverigeväder... vänta bara tll usa, då ska det skrivas så det glöder ska ni se!

Queen - Somebody To Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0