Sjukling

hej vänner, jag är inte på topp idag om man säger så. dagen började med nationella proven i kemi. fan det sög livskraften ur mig idag. dessutom känner jag mig hängig och lite surig, ska nog  titta på en film i sängen sen sova tills vi ska äta ikväll. det blir varken träning eller plugg, fast har ju egentligen bara engelska tills imorgon och den behöver man bara titta igenom en gång. nä nu ska jag inte skria massa negativt och göra er sura haha. vi hörs ikväll eller imorgon, händer det inget speciellt behöver jag ju inte skriva, man ska ju inte bara skriva för skrivanndets skull :)

pussar & kramar eran josse!
ha en underbar onsdag allihop

peace älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0