Morning

godmorgon älsklingar! hoppas ni har sovit gott, för det har jag. jag sov som en sten hela natten, jag var helt slut efter körningen. klockan är nu 12 och vi har precis käkat frulle hela familjen, pappa stack och handlade frallor, och winerbröd till efterrätt. man får ju lyxa till det nu när det är söndag...

idag ska jag nog inte på så väldigt mycket, vi sticker nog till gymmet senare hela familjen och ikväll ska vi grilla och kolla på wipeout. vips så var denna helgen redan slut ja. aja jag ska inte klaga, det har varit en riktigt fin helg. men jag saknar jakob!

pussar & kramar eran josse
ha en fortsatt bra söndag solstrålar


älskar denna bilden och inte tala om kläderna. bruna ben, snygga shorts, soft skjorta, och cowboy hatten på. insteration: check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0