Morning darlings!

godmorgon alla tisdagspigga! nu är klockan halv 8 och vi sticker om en halvtimme ungefär. jag och sara sitter framför tvn och äter, och kollar på fåret shaun. det är så jäkla härligt haha. somsagt, skolan kommer gå snabbt sen sticker jag in och tränar. ska plugga en hel del kemi (..eller förbereda snarare) eftersom vi har nationella i kemi på ons-tors och jag längtar inte vidare mycket om man säger så. aja, det är snart över med alla np. jag och grevinnan har planerat att vi ska sticka till lund och ha en ''woho-vi-har-inte-fler.nationellaprovs-fika'' som lovisa kallar det haha ;)

pussar & kramar eran josse
ha en riktigt bra tisdag

så slipad kille!

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha, de är bäst :D <3

2010-05-04 @ 14:32:34
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0