Monday Morning

hej mina älskade älsklingar! hoppas att allt är bra idag. med mig är det toppen av toppen. fy fan vad jag mår bra idag rent ut sagt. solen skiner, vi slutade 12 vilket var helt underbart och det är 18 skoldagar tills jag sitter på planet! nedräkningen är igång.. och jag har världen underbaraste pojkvän

nu är klockan snart 16 och jag har varit på firman ett tag nu och skrivit ett so arbete som ska in på fredag. ska strax sätta igång med engelskan också, har ju uppsats imorgon. ikväll har jag väl inte så speciellt mycket planer, skulle egentligen på bb med mia och gymmet men fick tyvärr hoppa det idag eftersom sara har konsert (thrulle) med förskolan och jag vet att det betyder så mycket för henne om jag följer med. hon är så söt min lillasyster

pussar & kramar eran josse!
vi hörs sen ikväll sötnosar

Moday Morning - Melanie Fiona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0