Melontroll

hej mina älsklingar! hoppas ni har haft en bra tisdag. min tisdag har varit helt utmärkt, började med att försova mig. sen stack jag till skolan, hade tre lektioner sen upp till firman. var tvungen att avsluta soarbetet, vilket jag blev riktigt nöjd med. där var jag flera timmar sen kom alle min storebror och gjorde mig sällskap. sen stack jag, pappa och alle och sprang. jag sprang en halv mil, alle sprang 6 km och pappa sprang en mil. jag har faktiskt inte gjort så mycket mer idag, men jag har ändå varit så himla stressad. men nu slappnar jag av. jag och alle sitter på alles rum, lyssnar på musik, kollar på bilder från usa förra året och äter vattenmelon. jag laddar upp lite bilder från förra resan senare, ska bara lägga över dom på min dator.

haha jag kommer ihåg när jag skaffade min bdb för lääänge sen. då döpte jag migsjälv till ''Melontroll'' och svor att jag aldrig skulle byta.. men det gjorde jag. undra varför

pussar & kramar eran josse!
tisdagsmys


Journey - Just Died In Your Arms Tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0