Krypa under täcket

hej vänner! hoppas att allt är bra med er denna gråa söndag. är det bara jag som längtar tills solen skiner i ett stärck? usch man blir så deppig. men snart är det slut, slut på skolan då menar jag. bara några få veckor kvar vilket är helt underbart, sen börjar allt. resten av våra liv. ett underbart sommarlov väntar, en helt makalös resa, sena varma kvällar och 3 års gymnasieutbildning står också sen i sin tur. helt underbart

at stanna upp ett tag kan ibland vara enda möjligheten att gå vidare. det har jag nog sagt innan, men det stämmer verkligen. att vara så säker på en sak kan nästa sekund vara raka motsatsen. man kan gå fastlindad och stensäker vid saken (beslutet eller personen m.m.) när man egentligen har helt fel. nä, det är bättre att tänka två gånger och som sagt, stanna upp på vägen och sedan slutföra den

somsagt! nu sitter jag och fikar med lilla hesa mamma och alle och pappa stack precis till gymmet. jag och mamma hoppade träningen idag eftersom vi båda har ont i halsen och är förkylda. vi stannar därför hemma och gör vid köttet som ska grillas senare. ikväll är det wipeout, härligt! jag kom hem från jakob för en timme sen kanske, hade supertrevligt igår! calle var också där och vi kollade på lite filmer bl.a. zombieland (ritkigt bra film!) och spelade kort, ja jag hade faktiskt inget mer att säga så vi hörs kanske senare!

nu ska jag krya under täcket framför soffan vilket är det jag är bäst på...

pussar & kramar eran josse
ha en underbar söndagskväll om vi inte hörs igen och glöm inte att sätta på tvn senare för det är ju wipeout hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0