Godnatt!

hej alla sömntutor, strax är det även dags för mig att hoppa i sängs. det har varit en riktigt bra tisdag, fint väder och allt vad dagen hörde till. jag och familjen kom just hem från mormor och morfar, och det var så himla mysigt. det blev matjesill, nypotatis, cream fresch och gräslök. och smör till potatisarna, det får vi inte glömma! asså helt ärligt, om det var något annat ätbart (förrutom jakob) skulle det vara det första tog med mig till en öde ö..

helt galet. fast det blev ju dock inga jordgubbar. jesus christ vad jag längtar till en stor skål med svenska jordgubbar, grädde och socker..

får helt enkelt drömma vidare om det nu. efter engelskan d.v.s. blä.
pussar & kramar eran josse!
ps: imorgon lovar dom solingt och fint väder, det får vi definitivt hålla tummarna för!

aww, gissa vad sara är utklädd till?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0