Fan vad bra d va

godmorgon älsklingar! klockan är 13 nu och jag vaknade för en stund sen. harregud (haha erika) vad trött jag var efter allt igår, jag somnde nog på 0,001 sekund ja. hela gårddagen var riktigt underbar! vi åkte nog förmodligen var värda att åka, dvs dom värsta. vi åkte frumride (har ingen aning hur det stavas, men en vattenkarusell) och min mening innan jag, erika, lovisa och hägneryd satte oss i den. ''pax för att sitta fram, där blir man minst blöt hihi''. jo den meningen kan ju kyssa mig, jag kunde lika gärna badat vidare i bassängen. jag var helt dyngsur haha. men fyfan vilken härlig dag, solen sken på oss nästan hela tiden och ni anar inte hur fina vänner jag har, tack för att ni finns! 

idag ska chilla, jag är fortfarande rätt trött asså. ska springa en halv mil sen med alle och pappa och grilla med familjen ikväll, annars har jag inget speciellt planerat. vi hörs sen, nu ska jag och lillasyster käka lite frulle

pussar & kramar eran josse!

min fina grvinna och min fina ica


denna spegeln gillade jag och lovisa



Kommentarer
Postat av: grevinnan

Tack själv världens bästa grevinna! Jag älskar dig som fan!<3

2010-05-30 @ 16:25:38
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0