Entré

hej älsklingar! hoppas att allt är bra med er, för det är ruskigt bra med mig idag. igår var jag somsagt med älsklingen och kom väl hem vid 10-tiden. jag duschade och somnade ganska snabbt eftersom jag skulle kunna vakna ''tidigt'' idag. jag och mamma vaknade vid 9 och käkade frulle och fixade oss. malin, josse och madde kom sen vid halv 11 och sen drog vi vidare till malmö. först triangeln, sen entré. jag älskar entré..

ja eftersom kamerasladden har valt att gömma sig kommer bilder när den är funnen somsagt. snart ska jag käka söndagsmiddag med familjen, mamma har duskat fint och det det luktar gott med mat. ikväll är det wipeout!

pussar & kramar eran josse!

fall in love: check
ett par riktigt snygga RayBan. dessa ska jag tjata mig till när vi kommer till Macys i Usa ja

söt väska från ginatricot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0