Drömmar är märkliga

smög mig på knä till sjön, för att få se dig bada naken.. wowoo vilken härlig dag!

har fastnat för hårt ted gärdestad. nu ligger jag i sängen och jag kom och tänka på en sak. detta är verkligen livskvalité. ligga nyduschad, i ny mysig pyjamas i min nybäddade härliga säng. jag försöker göra allt för att välkomna nästa vecka på ett så bra sätt så möjligt. efter onsdag nästa vecka kommer jag förmodligen att vara världens gladaste unge. slut på nationellaproven såklart! på onsdag är det ju np i kemi.. vilket att jag kan säga att jag inte precis ser fram emot..

men nu ska jag sova. just det, jag drömde en skitskumm grej inatt. jag drömde att jag hittade 2 jättestora vita albinoråttor bakom vår tvättmaskin, och vi hade dom som husdjur. sen drömde jag att vi skulle ha nationella i hur man kollar på film, haha hade inte varit helt fel. sen drömde jag att min gympalärare sarah skule lära mig att poppa popcorn och sen knyta in dom i en gigantisk skinnpung (hahaha). fan vad sjukt ändå..

pussar & kramar eran josse!
 
nybäddad!
jag har verkligen gått in för dethär med att hålla det städat hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0