2 månader ♥

hej älsklingar! det var 4 dagar sedan sist. 4 lååånga dagar sen.. jag kan helt enkelt skylla på att internetet inte har varit min bästa vän. men tillbaka till verkligheten, nu är jag hemma hos jakob! fast han är inte hemma haha. igår hade jag och jakob 2 månader tillsammans så vi var ute på en liten dejt hihi. vi kollade på the bounty hunter och sen bara mös vi. jag sov hos honom och har varit här hela dagen men han stack till älvkullen för en stund sen. nu ska jag mysa med josse lite och ni kan väl ta och checka in hennes snygga blogg när ni ändå är igång,

2 månader med älska jakob,
jag älskar dig ♥

vi hörs ikväll när jag kommer hem!
pussar & kramar eran josse

när josse mår som bäst, she just gave me the chai-flue...

Kommentarer
Postat av: josefin

min blogg heter josefinsauer.blogg.se om jag får be!

2010-05-15 @ 19:24:58
URL: http://josefinsauer.blogg.se/
Postat av: storebror

Tycker att du har sackat efter lite i bloggandet syrran!

2010-05-16 @ 13:12:27
URL: http://www.deltalans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0