What a girl needs!

godnatt älsklingar. nu är klockan halv 24 och jag ska läsa lite sen haka på john blunds tåg eller något. imorgon hänger jag och mia med mamma och pappa upp till firman och hjälper till där lite sen gymmet. efter det blir det mys med mi:isen. nu ska jag ta och läsa boken, förresten jag läser Om Du Var Jag för den som undrar. vi hörs imorgon - ni får sova gott och drömma sött,

pussar & kramar eran lilla josse!

dagens låt får bli en gammal goding av Christina Aguilera - What A Girl Wants.
jag älskar den, och blir så himla glad av den helt enkelt! lyssna på den, så kommer ni inse att ni blir mycket gladare ni med hihi
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: tack :) om du läser texten så står det klart och tydligt vart koftan kommer ifrån ;)

2010-03-31 @ 13:19:08
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv. tack ska du ha :) vad gör dudå?

2010-03-31 @ 20:23:11
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0