Ravers in the UK!

hej älsklingar! det har varit en riktigt härlig söndag idag. träning var riktigt skön, och kul att träffa mia igen - ses på tisdag igen honey! sen stack jag och pappa och handlade på city gross. 5 min efter att jag kommit hem efter det kom töntarna carl och max. de hade hyrt film och vi käkade och lite så, tack för ikväll killar =)

nu sitter jag inne på alles rum med nätverkskabeln eftersom internet vägrar att funka. men jag är för trött för att sitta här länge till..

imorgon blir det chill efter skolan. kommer säkert vara helt slut eftersom det är svenska nationella första lektionen.. det hade varit härligt om den hade varit sista så hade man sluppit lida resten av dagen. sen har jag dessutom för mig att vi ska ha biptest på gympan.. hate.

pussar & kramar eran lilla josse!
sweet dreams

Ravers in the UK - Manian
fett skön låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0